keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Suhteellisen hiljaista eloa

Meidän hiljaiselo se on jatkunu tälläkin viikolla. Olihan mulla pikku-sisko kylässä, joka lähti eileen, nii mun töis ollessa miisa oli aina lenkittäny koiruudet nii oon saanu ittellekki oikeen kunnon laiskottelu viikon.

Mun pikku-Sikasta on tullu jo iso tyttö sillä neiti alotti juoksunsa viime perjantaina.  Kyllä, kuulostaa hieman koomiselta, ku oon oottanu että Aava alottais juoksut, mutta ei, vaan Sikka alotti. Ja joudun myöntää että itte ootin että alkais juoksemaan paljo myöhemmin mutta ei. Aava oli 15 kk ennenku juoksi ekan kerran. Noh, ei voi mitää. Muuten helppo tapaus, pitää ittensä hyvinki siistinä, eikä siitä huomaa yhtään mitään, samallainen höselö se silti on :)





Sunnuntaina meillä ei ollu aksatreenejä, joten käytiin ottamassa purut Sikaselle. Täytyy myöntää että kyllähän se pätevä kaveri on :)   Ainoo ihan "pieni" ongelma oli munpaikalla pysyminen. Suojalumi + kuuneet kengänpohjat  nii ei oikeen meinannu kengät pitää ku piti pitää koiraa paikoillaan. Eli pitää hommata semmoset jääkiipeilijöitten piikit kengänpohjiin nii josko sitte pitäis omat tassut ;D

Eileen käytiin tytööjen kans Ojangossa, sillä nyt ku mulla oli hyvä appari nii sain sen palkkailemaan kauempaa varsinki Sikan kanssa. Otettiin molemmille tytöille taas irtoomista ja esteitten lukittemista nii että Miisa palkkaili. Varsinki SIkan kanssa on ongelmaa tuon palkkauksen suhteen koska mun pitäis saada palkka musta kauemmas ettei jää kyttäilemään mun tekemisiä. Sitte jos palkka on maassa jää kyttäämään , eikä treenistä tuu mitää. Ihan sama jos mulla on palkka kädessä että heittäisin sen. Ei onnistu. Pitäis vaan saada aina joku palkkailemaan treeneihin.

Tänään lenkillä ollessa rupesin tuossa ihan oikeesti mietiskelemään mitä pisyäis ruveta tuolle Sikalle opettamaan näin niinku montsua ajatellen Joten listataanpa tähä jotain mitä :
- Pilli, (heti ku vaan saan ostettua semmosen)
- Objektin vartiointi, (tän aattelin kyllä opettaa Aavallekki pelkkänä temppuna)
- Kakejen hinkkaus, on vähä jääny noitten jumppaaminen. Mutta jotain on tehty
- Tunnari
- Seuruu ensin kuntoon sitte erilaisten esteitten ylityksiä ja pintojen vaihteluita seuruussa
- Transportti, mutta eka pitäis päättää kuinka haluan sen Sikan tekevän, veikkaan että opetan kulkemaan jalkojen välissä
- Ruuasta kieltäytyminen, okei ku on SIkasta kyse nii tuun ottaan tästä varmaan aina pistevähennykset :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti