torstai 18. kesäkuuta 2015

Suunnitelma "hieman" uusiksi

Mun piti kattella tokokokeita jo ennemmin että pääsisin kesäkuussa kisaamaan, mun piti ilmottaa Aava BH-kokeeseen nyt kesäkuulle, mun piti treenata ruutu kuntoon, mun piti treenata maahanmenoihin paljon varmuutta, mun piti ja mun piti ja mun piti. No kuinka kävikään... öööö, en tehny mitää. Ja tästä saa kiittää omaa työtänsä. Oon nääs asunu kirjaimellisesti töisssä viimesen kuukauden.
SM-kisa haaveet jäi jo kauas taakse, mutta meinasin mennä ees kattomaan ku sielä oli niiiin paljo tuttuja. Mutta myönnän; en jaksanu lähtee ajelemaan Tampereelle (tai siis ylöjärvelle) ku takana oli 16 päivän putki töissä. JOten seki suunnitelma meni plörinäksi.
No niin paljo olin saanu aikaan, että käytiin kavereitten kanssa kattomassa Who Bites The Bestissä eli rotujenvälisessä ipo-kisassa. Ja pitihän sielä kannustaa belgejä, varsinki ku seurana oli yks totaali sakemanni-ihminen ja toinen on puhtaasti rotikka-ihminen. Oli sielä vähä parempia koiria versus ittellä on, mutta loppujen lopuksi melko taso oli yllättävän alhainen: ei huono, muttei erinomainenkaa. Ja vaikka itte näinki nii oon edelleen sitä mieltä, että airis ja ipon c-osa ei kuulu yhteen, ei edes samassa lauseessa!! (eli niille jokka ei lajia niin tunne nii a-osa: jälki, b-osa: tottis ja c-osa suojelu = purit).
  Täytyy myöntää että hyvin järjestetty tapahtuma!! Tovotaan että ens vuonna järkätään uusiksi

TREENEISTÄ:
Eli voin sanoo että tuola treenirintamalla on ollu vähä liikaki hiljasta. Oon siis ittekki ollu nii väsyksis, etten oo viittony treenata Aavaa. Nimittäin Aava on sellanen, että sen kans ei todellakaan kannata treenata ku on väsyksis : et tee muutaku hallaa .  Ollaan me pari jälkee ajettu, ja pari kertaa treenattu aksaa. Ja ollaanko me muutamat tottikset tehty, ku oon pitäny itte treenit tai ollu treeneissä. Mutta ei mitää suurta ja ihmeellistä.

Mutta tulevaan: suunnitelmana olis tarkotus mennä niin toko- kuin BH-kokeisiin, mutta eileen ku katteln kokeita, nii niitä on jotenki vähä tääläpäin. Joten voi olla että menee elokuun puolelle. Ja vielä lisää treeni-intoa lisätäkseni ilmotin mut ja Aavat HSKH:n tokoleirille syyskuulle, jossa kouluttajina on Oili Huotari ja Riikka Pulliainen. Eli ny vaa kovaa treeniä, että voidaan loistaa sitte syyskuus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti